14 Ocak 2017 Cumartesi

High Strung / Film Yorumu

Bu hafta müzik ve dans dolu, sakin, çerezlik bir film ile geleyim istedim. Elinize kahvenizi alıp sizi yormadan büyük bir şey vaat etmeyen ama keyif ile izleyebileceğiniz bir şeyler.. Uzun zamandır bu tarz bir film de izlemeyince.. Gözüme kestirdiğim High Strung filmini izlemeye başladım.

Tür: Dram, Müzik, Romantik
Imdb: 6.5

Konusu: Konservatuvarın dans bölümünü tam burslu kazanan Ruby (Keenan Kampa) New York’a doğru yola çıkar. Metroda keman çalan Johnnie (Nicholas Galitzine)’yi görür. O anda metro da yapılan dans düellosunun arasında kalırlar. Kargaşada Johnnie, Rubyi korumak isterken Johnnie’nin kemanı çalınır. Ruby bu olanlar yüzünden kendini suçlu hisseder ve kemanını bulması konusunda ona yardımcı olmaya çalışır. Johnnie’nin ihtiyacı olan parayı bulabilmesi için Ruby, ona yapılacak olan bir yarışmaya katılmasını önerir. Yarışma hazırlıkları yaparken bir yandan da ilişkileri ilerler.


“Bizi canlı tutan eksikliklerdir. Daha da ileriye itip motive ederler.”

Konusundan anlayacağınız üzere bilindik, dans konulu filmlerde olan klişeler ile bezenmiş bir hikayesi var. Peki, ben bu filmi neden yazıyorum? Çünkü dans ve müzik dolu sahnelerini çok sevdim. Özellikle finaldeki dans sahnesi izlediğim en iyi sahnelerden bir tanesi idi. O sahneyi de altta paylaşıyorum. Filmi izlemeyi düşünmüyorsanız bile sahneyi izlemenizi öneririm. Umarım sizde benim gibi hissedersiniz izlediğinizde..


Oyuncu kadrosu ise ilk defa izlediğim isimlerden oluşuyor. Oyunculuklar efsane, harika değil. Ama gözünüze batan bir şey olmuyor. –Belki Nicholas Galitzine belki biraz soğuk gelebilir.- Beni etkileyen oyunculuk durumları değil gerçekten yetenekli olmaları. Mesela Ruby karakterini oynayan Keenan Kampa gerçekten bir balerin. O yüzden ders almış, rol yapıyor diye değil, gerçekten sahnede izliyormuşsunuz gibi hissettiriyor. 

Nicholas Galitzine ise küçük yaşlardan beri müzik ile iç içe olmuş. Hakkında fazla Türkçe kaynak olmadığından fazla bir bilgi bulamadım ama.. Youtube’de cover yaptığı videoları var. Dans sahnesinde olan ekibin gerçek dansçılardan oluşması ise sevdiğim bir diğer etken. 

Mesela dikkatimi çeken diğer isim Rick karakterini oynayan Ian Eastwood. Sonra İnstagram hesabını bir güzel stalkladım. Ara ara like bombaları atacağım kendisine. Hatta merak edenler olursa diye şu videoyu da buraya bırakayım. 


“Müziği gör, dansı duy” 

Çenem düşmüş gibi oldu yine değil mi? Bugünün film yazısı da böyle olsun istedim. Filmi mutlaka izleyin diyemem ama vaktiniz bolsa çerezlik bir şeyler izlemek isterseniz göz atabilirsiniz diyor ve gidiyorum. Tekrar görüşeceğiz.

Mutlu Haftasonları^^

10 yorum:

  1. Müsik ve dans... Ritmi hisset... :D

    YanıtlaSil
  2. İzledim ve danslara bayıldım. Yorum bırakmayı unutmuşum, utanarak özür diliyorum 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah ne demek, aşk olsun. İzleyip beğenmiş olman bile mutlu etti beni :))

      Sil
  3. Performansı izledim şimdi. Bale beni pek açmaz ama genel anlamda güzel bir sahne olmuş. Müzik ve dansın arasındaki bağ bazı yerlerde güzel gösterilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Sadece bale olsa beni de fazla etkilemeyecekti eminim.. Bütün duyguları güzel harmanladıkları için çok sevdim. Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  4. Müzik ve dans deyinceee kesin izlemeliyim dedim akela'mmm <3 Ellerine sağlık güzelliğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende keyif alırsın izlerken Mary hatunum :)) Çok teşekkür ederim, öpücükler gönderiyorum❤

      Sil
  5. Amanın kız bacağını nasıl açmış öyle , onun yerine canım yandı :D Birde videoda diğer dansçıların onlara kıskanç bakışlarını yakaladım hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Saliha ya çok tatlısın gerçekten :D Şahane çift uyumları olduğu için kıskançlık ile bakmışlardır sanırım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...