16 Ocak 2017 Pazartesi

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo / Kore Dizisi

Son zamanlarda adını sıkça duymuş olduğumuz Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo dizisini bitirdim.  Hem de gözlerimden kalpler fışkırtarak.. Bütün dizi boyunca çene kaslarımın sırıtmak sureti ile çalıştığı nadir dizilerden birisi oldu, kendi adıma.. Çok güzeldi, çok tatlıydı. 16 Bölüm ile yetinemediğim dizilerden birisi oldu. Bölümlerini Yeppudaa da biriktirmiştim ve son 3 bölüm kalana kadar bekledim sonrasında ise su içer gibi bitirdim efendim.  Güncele yetişip, son bölümünü 1 hafta beklemek zorunda kaldım ama olsun.. Değerdi.


Tür: Gençlik, Romantik, Komedi, Spor
Bölüm Sayısı: 16

Konusu: Kim Bok-Joo (Lee Sung Kyung) eski bir halterci olan babasının izinden giden 20 yaşında genç bir haltercidir. Halterci olmasının verdiği etki ile çok güçlü ve iri bir fiziği vardır. Dostlarına koçlarına ve ailesine düşkündür. Ağır bir dolabı tek başına taşıdığı bir gün yardımına Jung Jae Yi (Lee Jae Yoon) isimli diyetisyen doktor yetişir. İlk defa bir erkeğin ona “kız” gibi davranması sebebi ile ondan etkilenir. Bu doktor, aynı üniversitede yüzme takımında ve çocukluk arkadaşı olan Jung Joon Hyung (Nam Ju Hyuk)’un abisidir. Dizi, Kim Bok Joo’nun ilk aşkını ve dostluk ilişkilerini anlatmaktadır. “Senaryo ünlü halterci Jang Mi Ran'ın hayatından esinlenilerek yazılmıştır.” 

Dizi ile ilgili genel yorumumu yaptıktan sonra spoiler içeren yorumuma geçeceğim.
Genel Yorum:
Öncelikle şunu söylemeliyim çok tatlılar. Öyle böyle değil ama.. En sevdiğim gençlik dizisi olabilir. Oyuncu kadrosu, efsane bir konusu olmamasına rağmen efsane işlenmesi.. Benim daha sonra 1 2 defa daha izlemek isteyebileceğim bir dizi oldu. Dozunda komedi dram ve romantizm ile harmanlanmıştı.. Aralarında ki arkadaşlık ilişkisi biraz geç yön değiştirdi gibi geldi başta ama sonrasında bir açıldı pir açıldı. Dizi size büyük gülümsemeler vaat ediyor bunu söyleyebilirim. 

“Seni görmeyince merak ediyorum. Ağladığında sinirleniyorum, gülümsediğinde mutlu oluyorum, hastalandığında endişeleniyorum.. Bu yüzden delireceğim. Bu senden hoşlandığım anlamına geliyor değil mi?”
Lee Sung KyungKim Bok-Joo karakterini öyle bir yaşamış ki.. Beden hareketleri, mimikleri, ses tonu.. Karşımızda duran Kim Bok Joo idi bize de ayıla bayıla seyretmesi kaldı. Kim ne derse desin bu hatun gerçekten çok sağlam oyunculuk yapıyor. Oynadığı -neredeyse- her diziyi izliyor olmamın sebebi de bu işte. "It's okay thats love" de bayılmıştım devamı da geldi.. 


Nam Ju Hyuk ise, Jung Joon Hyung karakteri ile çok başarılı idi. Tam oyuncusunu bulmuşlar diye düşünüyorum. Çünkü baya baya Nam Ju Hyuk'un gerçek hayatta da öyle tatlı bir karakteri olduğuna inanmaya başladım. Kedi yavrusu gibi sevgi bekleyen bakışları çok tatlıydı. "Hayallerimizdeki erkek arkadaş" kavramını bize yaşatarak izlettirdiği için kendisine minnettarım efendim. Nam Ju Hyuk'u daha önce "Moon lovers", "Cheese in the trap", "School 2015" dizilerinde izlemiştim. Yine izlemekten keyif aldığım genç oyunculardan birisi yani..  -Cheese in the trap deyince.. Bak yine kalbime bir öküz oturdu.- 


Jung Joon Hyung'un abisi rolündeki Lee Jae Yoon, Jung Jae Yi karakterinde idi. Daha önce "Another Miss Oh", "Heart to Heart", "Cruel City" dizilerinde izlemiştim. Zaten sevdiğim bir oyuncu olduğu için keyifle izledim. 
Bok Joo'nun arkadaşlarından.. Lee Sun Ok karakterini oynayan Lee Joo Young'u çok beğendim. Kısa saç kesinlikle çok yakışıyor. Çok güzel bir hatun birde ses tonu, hareketleri..  Daha önce izlediğimi hatırlamıyorum ama çok sevdim kendisini.
Jung Nan Hee  karakterini oynayan Cho Hye Jung ise çok tatlıydı.Konuşma tarzına bayıldığımı da söylemeliyim. Bu zamana kadar izlediğim en tatlı arkadaşlıklardan birisi idi Swag 3'lüsünün arkadaşlıkları. 

"Bir gün mayıs sineği ateşe yaklaşan güveye şöyle demiş: "Bu ateşi insanların tuzak olarak yaktığını biliyorsun. Senin benim gibi bir günlük ömrün yok. Öleceğini bile bile kendini neden ateşe atmak istiyorsun?" Güve cevap vermiş: "Ateş kendimi içine atmama engel olamayacak kadar güzel."  Dünyada acı vermeyen güzellik yoktur."

Bol Spoilerli Yorumuma geçecek olursak..
Bok Joo’nun sarhoş olduğu bir sahne vardı. -Şuanda tam bölüm sayısını hatırlayamıyorum ama- Klişelerden birisi olarak “kızı sırtına alacak ve taşıyacak” diye düşünüp kesin Bok Joo’nun ağırlığına gönderme yaparlar diye düşünmüştüm. Ama Joon Hyung 'nun, Bok Joo'yu alışveriş sepetine koyup götürmesi. Efsane komikti. En çok güldüğüm sahnelerden birisi oldu. Kendisine odun diyebiliriz artık. Sevimli odun seni^^

Bok Joo’nun, Jung Jae Yi’ye “Messi’yi sever misiniz?” sorusunu uzun bir süre unutamayacağım sanırım. –İzleyenler neden sorduğunu biliyor- Unutamayacağım diğer kelime ise ”swag..” Biz buna "süveeğğ" de diyebiliriz. Öyle bir alışkanlık yaptı ki gün içinde ağzımdan kaçacak gibi oluyor. :D


Joon Hyung’un Bok Joo ile araları bozuk olmasına rağmen yanına gidip sağlığı için endişelenmesi, ona mont, atkı getirmesi gözlerden kalp fışkırtan bir hareketti. Sahalarda görmek istediğimiz hareketler işte bunlar.


En hüzünlendiğim sahneler deyince de.. Aklıma direk Joon Hyung'un annesinin para için geldiğini öğrendiğinde verdiği tepkiler geliyor. 15. bölümdeki havuz sahnesi.. Birde Bok Joo'nun haltere devam edip etmeyeceğine karar vermeye çalıştığı süreç.. Yaşadığı psikolojiyi çok iyi anlamıştım.

Bok Joo'nun final bölümünde, hava alanındaki kutlama seremonisi sırasında Joon Hyung'u görüp boynuna atlaması, 15. bölümde yaptığı tatlı kıskançlıkları, Bok Joo'nun itirafı, sivilce sahnesi.. 


Daha buraya yazabileceğim öyle çok sahne bulabilirim ki.. Tatlı ve kalp çarptıran çok fazla sahnesi vardı çünkü. Dizi bana ilaç gibi geldi. Romantik komedi türünün sonuna kadar hakkını vermiş. Gülümsemeye ihtiyacınız varsa düşünmeden başlayın derim size güzel anılar bırakıyor. Birde kalp çarpıntıları :) Birde birde birde.. 
Nam Ju Hyuk ve Lee Sung Kyung birbirlerine gerçekten çok yakışıyorlar. Seviniriz yani öyle bir haber duyarsak. Gerçi ben Lee Sung Kyung'u Lee Kwang Soo'u ile shiplemiştim ama.. İkisine de okeyim.-

Uzun tuttuğum bir yorum oldu izlemesi kadar yazması da keyif verdi çünkü.. Dilerim sizde okurken keyif almışsınızdır. Okuyan gözlerinize sağlık. 

Mutlu haftalar!

10 yorum:

  1. Ayy ne güzel anlatmışsın merak ettim simdi .
    İnşallah izleyecegim .
    Senin sayende biraz fikir edinmiş oldum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Seveceğini düşünüyorum, çok tatlı bir dizi çünkü :) Şimdiden iyi seyirler..

      Sil
  2. Spoilerı okumadım daha diziyi izlemedim , unutmazsam izliycem bu diziyi :D Ama bu kadar güzel bir kızı bu tipe soktular ya - gerçi bu haliyle bile bir çoğundan güzel duruyor - halen şoktayım :D Birde bu ikili ikisi de Yg de olunca ben tahmin ettim bunları bir gün aynı dizide oynatırlar diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın baya sağlam spoiler verdim çünkü :D Hatun'u uğraşsalar da kötü bir görünüme sokamamışlar bu haliyle bile çok güzel. Neden? Çünkü taş gibi hatun :D Ben dizi başlayacağı zaman öğrendim aynı şirkette olduklarını.. Yakışıyorlar baya ama.. Öhöm :D

      Sil
  3. Çok güzel anlatmışsınız, sıkılmadım. Bende kaç zamandır bir Kore dizisi ya da filmi baksam diyordum. Tevafuk oldu. Aslında daha çok film izlesem diyordum :)) Ama bu diziye de baksam fena olmaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Bu aralar Kore filmlerine fazla denk gelmedim ama çok sağlam diziler var gerçekten.. Sevdiğiniz oyunculara göre öncelik verebilirsiniz daha eğlenceli gelir böylesi :)) Tatlı bir gençlik dizisi keyif alabilirsiniz diye düşünüyorum, dilerim severek izlersiniz :)

      Sil
  4. Eğlenceli bir diziye benziyor, izleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shoujo anime tadında diyeyim sen anla :) Umarım keyif ile izlersin sende :*

      Sil
  5. Dediğin gibi çok geç başlıyor ilişkileri.. Ama başladıktan sonra da acısını çıkarıyorlar. Zaten arkadaşlıklarının da ayrı bir havası vardı. Öneri için teşekkürler; güzel diziydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri düşündüğümüze çok sevindim. Çok teşekkürler yorumun için^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...