11 Mart 2017 Cumartesi

Baar Baar Dekho / Hint Filmi

Sanırım son 2 haftadır film yazısı yayınlamıyorum.. Bunun sebebi hem film izleyemiyor oluşum hem de yazmak için yeterli vakti bulamıyor oluşumdu. Bu hafta ajandamda yazılma sırasını çokça geçirdiğim Baar Baar Dekho filmini yazmaya karar verdim. Artık zamanı geldi de geçiyordu. Filmin Kala Chashma şarkısının çok iyi çıkış yaptığını, izlenme sayısının bir iki günde milyonları bulduğunu okudum ve izledim. (şu anda sayısı 198.537.499) İki başrol oyuncusunu da tanımama rağmen hiç izlememiştim "hadi bu filmde vesile olsun" diyerek izlemeye karar verdim. Dikkatimi çekince filmi listeye alıp beklemeye koyuldum. Kendimi filmlere verdiğim bir akşam gerekli hazırlıkları yaparak başladım izlemeye.. Şimdi konusuna sonrasında ise yorumuma geçiyorum.

Tür: Dram Romantik 
Imdb: 5.2

Konusu:  Jai (Sidharth Malhotra) işine aşık bir matematik öğretmenidir. Diya (Katrina Kaif) ise henüz çok ünlü olmayan bir ressamdır. Jai ve Diya çocukluklarından beri beraberlerdir daha sonra bu ilişkilerini ciddiyete taşımaya karar verirler.  Diya’nın Jai’ye evlenme teklifi ettiği sıralarda Jai’ye çok istediği doçentlik teklifi gelir ve İngiltere’ye gitmesi gerekmektedir. Jai bu teklifi kabul eder lakin Diya olumlu bakmaz. Jai ise bu teklifi ret etmek istemediğinden bu evliliği gerçekleştiremeyeceğini ima eder ve düğüne az bir zaman kala Diya ile büyük bir tartışma içerisine girerler. Jia o tartışma üzerine sızıp kalır ve uyandığında kendisini 10 gün ileri gitmiş, Diya evlenmiş bir vaziyette bulur. Ve olaylar gelişir.

“Hayat kısada olsa içinde yaşanacak çok an vardır.”

Filmin klişe bir konusu var yani okuyunca öyle gözüküyor. İzlemeye başlamadan önce farklı beklentilerim yoktu ama sonrasında olaylar başka türlü gelişince kendi adıma sürpriz oldu ve izlemesi daha keyifli hale geldi. Hint filmlerinin genel özelliği bu aslında.. Tam olarak ne izleyeceğinizden pek emin olamıyorsunuz çok farklı bir şey çıkıyor illaki altından.. Klasik bir aşk hikayesi izleyeceğim diye düşünürken Jai karakteri gibi bende zamanda gidip geldim. Evet, karakter her uyandığında kendini farklı bir zaman diliminde buluyor. İlk uyandığında 10 gün sonrasında 2 yıl ondan sonra ise 16 yıl sonrasına..  Verdiği kararların ucunun  nerelere dokunduğunu görüyor hayatının nasıl değiştiğini neler kazanıp neler kaybettiğini.. Ve sonrasında bunun bir ceza olmadığını düşünüp lütuf olarak değerlendirerek hatalarını düzeltmeye günümüze dönmeye çalışıyor. Size sürekli mesajlar veren bir film.


Sidharth Malhotra yakışıklılığıyla bilinen bir aktör. Allah var cidden yakışıklı da. Oyunculuğunu da çok sevdim. Karakterini başarıyla canlandırdığını düşünüyorum. Katrina Kaif ise güzel bir oyuncu. Dans yeteneğinin oyunculuğuna göre daha fazla olduğunu okumuştum yorumlarda.. Bende öyle düşünüyorum ne yalan söyleyeyim. Çok sağlam bir oyunculuk göremedim filmde.. Ama ikisi yan yana baya yakışıyorlar. Zaten şu Hint filmlerindeki bu olayı bir çözemedim. Genelde oyuncular hep yakışıyor birbirlerine. Neredeyse her film yorumumda da yakıştırdım hepsini.. Ya bu durumda bir acayiplik var ya da bende. Bilemiyorum dostlar.


Çok büyük bir şey vaat etmiyor lakin yine de ben izlerken keyif aldım. İllaki izlenmeli olarak düşünmesem de vakit kaybı da diyemiyorum. İkilinin hayranları veya vakit geçirmek için Hint filmi izlemek isteyenler için iyi bir seçenek olacaktır. Bu haftanın film yazısını da buraya bırakan Akela kız kaçıyor. 

Yazı yazmadığım vakitler beni merak eden dostlara bin teşekkür! İyiyim, sadece arada kaçmak gerek bu da öyle zamanlardan..


Ses vereceğim yine. Tüm kalbimle.. Sevgiler.      

16 yorum:

  1. Katrina Kasırgası namı diğer Katrina Kaifi ilk Jab Tak Hai Jaan filminde görmüştüm. Bir de Mere Brother Ki Dulhan filminde görmüştüm. Erkek oyuncuyu tanımıyorum, ama filmi listeme aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıyordum ama izlememiştim bu film sayesinde oyunculuğunu da görmüş oldum. Salman Khan ile Tiger zinda hai 2 filminde yine beraber oynayacaklarmış orada da izleyeceğim, bakalım önce ilk filmi izlemem lazım tabi. :))

      Sil
  2. bu arada seni takibe aldım canım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama bende geliyorum hemen, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu tarzı sevmiyorum biliyorsun ama şu manzara ne güzel yahu akela 😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum hatun bilmez miyim? Biz seninle Kore'de buluşalım :)

      Sil
  4. Katrina Kaif'i bir kaç filmde izlemiştim, herifi tanımıyom gari :)))

    YanıtlaSil
  5. Kızı sevmeyen çok da , ben çocuğu da sevemiyorum , ikisinin de oyunculuğunu sevemiyorum , gerçi sidhart' ı yakın zamanda izlemedim oyunculuğu değişmiş olabilir ama katrina 'nın değiştiğini sanmıyorum. Ön yargımı yenebilirsem eğer , izlerim, zamanda gezi konulu şeyleri çok seviyorum ben ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde favori oyuncularımdan değiller ne yalan söyleyeyim, yeni romantik komedi görünce atladım sadece :D

      Sil
  6. izlemekle izlememek arasında kaldım ama sanırım izleyeceğim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit kaybı değil tatlı bir gülümseme bırakıyor yüzde, dilerim seversin sende :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...