6 Nisan 2017 Perşembe

Güncel Mangalar 1

Selamlar! Bugün yeni bir -seri sayılabilecek- yazı ile karşınızdayım. Okulda çalışmaya başladığımdan beri vakitsizlik kelimesini an be an yaşayan biri olarak hayattan koptuğumu biliyorsunuz. Nöbette olduğum haftalarda ne kitap okuyabiliyor ne yazı yazabiliyor nede okuyabiliyorum. Bu zamanları değerlendirme yöntemi olarak da manga okumayı seçtim. Şöyle ki bölümleri su gibi gittiğinden ve benim de fazla vaktim olmadığından o zamanlarda mangalara ağırlık veriyor okulda bile nefes almaya vakit buldukça manga okuyorum. Nereden okuduğumu soracak olursanız da bazen manga.tr den bazen puzzmos.com dan ve genelde de puzzmanga uygulamasından. Yani puzzmos.com'un android uygulamasından.. Kullanım kolaylığı ve güncelliği sayesinde instagramdan çok kendisini kullanıyorum. Kafa dağıtmak için bire bir olan mangaların böyle bir yeri var yani hayatımda.. 


Okuma seçeneklerim genelde bitmiş mangalar olsa da bazen "artık merak etmekten ve bitmesini beklemekten ölecek duruma geldiğim" mangalar olunca.. Başladım güncel okumaya.. Bu yazımda da okuduğum 2 güncel mangadan bahsedeceğim. Popüler mangalardan ve tabi ki shoujo! Kısa kısa konularından bahsedip kaçayım istiyorum. Haydi başlayalım!


İlk seçenek filmini de izlediğim ve sevdiğim tarzda bir konuya sahip olan L-DK serisi. 


Shuusei Kugayama okulun popüler erkeğidir ve aldığı tüm çıkma tekliflerini reddeder. Hatun kahramanımız Aoi Nishimori'nin en yakın arkadaşı Moe de bu teklif zedelerden birisi olunca.. Aoi, yakın arkadaşını üzen hiç tanımadığı Shuusei'den nefret etmeye başlar. Daha sonra Shuusei, Aoi'nin yan dairesine taşınır. Ve birtakım olaylar sonucu mecburen bir süre beraber yaşamak zorunda kalırlar. Aoi tanıdıkça Shuusei'nin o kadar da nefret edilecek biri olmadığını görür.


Kesitler bıraktığım, "aynı evde yaşamalı" temasına sahip manga romantizmi, komedisi ile şahane bir shoujo! Şuanda 55. bölüm Türkçe'ye çevrilmiş durumda.. Mutlaka okunmalı.


İki numarada Namaikizakari serisi var. Buda çok severek okuduğum ve yeni bölümlerini iple çektiğim bir seri.. Machida Yuki okulun basketbol kulübünün menajerliğini yapan 2. sınıf öğrencisi. Naruse Shou ise 1.sınıftan, basketbol klübünde giren ve daha ilk bölümden Machidaya aşık olan bir çocuk. Machida onun için "kendini düşünen, kendini beğenmiş, iğrenç pirinç kafa ve benden küçük.. " diye düşünse de işler beklediği gibi gitmeyecektir.


Naruse hareketleri ve şahane adamlığı ile Kaichou wa maid sama serisinin sapık, uzaylı prensi Usui'yi andırıyor. Okuduğum yorumlarda genelde bu yönde. Ve cidden en sevdiğim manga karakterlerinden birisi oldu. Aşık olunası evet. -Kabarsın fangirl duygularım!-

Ok işaretine dikkat! :D
Yazdığım iki seride şahane ve mutlaka animesi yapılması gereken seriler. Ama bu seri.. Mutlaka ve mutlaka! Bitene kadar tekrar tekrar okuyacağım ve büyük ihtimalle seri tamamlanınca da tekrar baştan okuyacağım bir seri. Şuanda Türkçesi 59. bölümde.. 


Benden şimdilik bu kadar önereceğiniz seriler olursa alırım keyifle efendim. Mangada ağırlık shoujo okuyorum gerçek hayatın yükü yeterince ağır her zaman ekşın olmuyor. Arada pembe gözlüklerden de bakıp unutmak gerek bir takım şeyleri. 

Mutlu günlere :) 

4 yorum:

  1. L.DK 'nın filmini izlemiştim. İzlediğim ilk Japon filmi, oyunculukları gerçekten çok donuk. Yinede güzeldi, izlemeni tavsiye ederim. Mangasının da final yapmasını bekliyorum. Her hafta yeni bölüm beklemek gerçekten çok sıkıcı.

    Namaikizakari serisini de listeme ekledim bu yazıdan sonra, final yapmasını bekleyeceğim artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini izledim sanırım mangasını okumaya ondan sonra başlamıştım.. Aslında bitmemiş serileri okumuyordum lakin kaliteli, bitmiş shoujo bulamadım daha fazla başladım mecburen. Önerin varsa alırım :)
      Namaikizakari ise çok tatlı bir seri, bitince sanırım 2 3 tur daha okuyacağım :D

      Sil
  2. Harikasın Akelam ben bu bu seiryi çok sevdimmm - bi dönem bende karıştırıyordum sonra aralara mesafeler girdi gitti ikiside dikkatimi çekti verdiğin siteyi sık kullanıma ekledim bile emeğine ellerine gözlerine sağlık güzel yüzlüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ausem çok teşekkür ederim :) Bende vakit bulabildikçe işte.. Ama çok tatlı bunlar, bak sende❤

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...