4 Nisan 2017 Salı

Günlük Gibimsi 8

Arayı çok açmadan ses veriyorum bu sefer, selam! Yazmayı özledim gibi hissediyorum. Okulda çalışmaya başlayalı 10 ay oldu, hayatım tam düzene oturdu derken okuldaki işler değişti. Tüm gün bebişler ile beraber olduğumu söylemiştim değil mi? Artık öyle değil de 5 adet 4 yaşında öğrenci ile savaşıyorum. Savaşıyorum dedim diye şaşırmayın, cidden savaşıyorum. Bu konu ile ilgili cümlelerimi hemen toparlayamayacağım için diğer bir yazı serime saklıyorum, maceralarım olan hani. Her gün eve bir yeri yara bere içinde geliyor olsam da.. Deşmeyeceğim bu konuyu tamam. 


Okulda şöyle bir nöbet sistemi var, hemen açıklayayım. 3 kişiyiz her hafta birimiz nöbetçi oluyoruz. Sabah 7.30 akşam 19.30. O arada diğerleri 8.30 17.30 çalışıyor. 2 hafta normal iken 3. hafta sıra size geliyor yani. Heh, işte ben o haftalarda ölmüş oluyorum. Telefonum çalsa bile açmıyor -uyuya kaldığımdan, yada beynimin iflasından- bilgisayarını açmıyor, dizi film izlemiyor kitap okumuyor durumda oluyorum. Sadece manga okumak için alıyorum telefonu elime, oda hayatta kalmalıyım anlamında.. Yani hal böyle iken yazılar, blog ziyaretlerim, özlem sohbetlerim kendini özletiyor. Veya yarım kalıyor diyeyim. O yüzden böyle ara ara kayboluyorum. İstemesem de..

Onun dışında.. Holifest'e gidiyorum bu sene. 22-23 Nisan tarihlerinde Event Garden da. -Gitmek isteyen dostlara bilgi olsun- Aşırı heyecanlıyım. Biletlerimi her gün kontrol edip, aşk yaşıyorum. Bakalım, Keşif günü 3'ün konusu şimdiden belli oldu. :) 

Ana okulları ile bir şekilde ilişkisi olanlar bilir ki sezonun bu ayları başka bir telaş yaşanır. Oda yıl sonu gösteri hazırlıklarıdır. İşte bizde de o savaş var bir yandan.. Şarkı, rond seçimleri, mekan ayarlanması, kostümler ve çocukların hazırlanması.. Benim gibi odun birisi için en zor kısmı tabi ki hareketleri bebelere öğretmek için yapacak olmak. Biraz şirin birde sevecen olmam lazım ki.. Aman Allah'ım. Hareketleri ezberledik, tamam. Sonra başlıyor ki.. Haydi bakalım. "Elleri buraya koyuyoruz. Burunlar böyle." Hobaaa.. "Pinpon topu burnumuzla, biz sevimli palyaçoyuz" Tüm gün o şarkı senin bu gösteri benim derken.. Gecenin üçünde uyanıyorum ve aklımda tek şey. "Ördek haydi gel konuş, vak vak vak vaaakkk" :D Yani buda işimin yan etkilerine girer değil mi? 

Sanırım anlatacaklarım şimdilik bu kadar. Tabi anlatacak malzeme her zaman var bende de.. Sırasıyla arayı çok açmadan anlatmak isterim. Biraz merak olsun, biraz özlem. Tekrar görüşmek üzere, en kısa zamanda..

Mutlu günlere.

12 yorum:

  1. Küçük çocuklarla uğraşmak çok zor. Ben 20 aylık oğlumla bile başa çıkamazken ana okul ve kreşlerdeki öğretmenlerin halini düşünmek bile istemiyorum. Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 4 yaş başka bir konu ama 2 yaşın altı gerçekten çok daha zor.. 15 aylık 3 tane bebişe bakıyordum 1 ay öncesine kadar da.. Bir ben bilirim bir Allah diyeyim :))
      Çok teşekkür ederim yorumunuz için sevgilerim ile :)

      Sil
  2. Allah kolaylık versin canım.iyiki ana okullarında senin gibi ahlaklı sevece kişiler çalışıyor yoksa küçücük yavrular kime emanet edilirdi.yazılarını hep tebessümle okuyorum yorum yazmak bugüne kismetmis.hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz ve dilekleriniz beni öyle mutlu etti ki.. Tüm kalbimle çok teşekkür ederim samimi yorumunuz için. Mutlu günler dilerim. Sevgilerimle :)

      Sil
  3. Vaay yoruluyorsun çok.. Manga olarak ne okuyorsun merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası manga olarak hep shoujo okuyorum, daha tatlı geliyor sanırım böylesi :)
      L-DK, Namaikizakari, Kedamono Kareshi, unTouchable, Sukitte Ii Na Yo, Black Bird gibi gibi..
      Ookami Shoujo to Kuro Ouji ise yaptığı şahane finalle favorilerimden. Aslında hepimizin olduğu gibi :)

      Sil
    2. L-DK ve Black Bird başlayıp bitirdiklerimden. Webtoon olarak da unTouchable daha yeni final yaptı. Final bölümler çok sevilesiydi, değil mi? :D

      Sil
    3. Güncel takip etmek çok zor, çook.. Okudum okumaz mıyım, nasıl güzellerdi. :D Keşke sondaki sevimli halleri daha uzun sürseydi. Ayrılık sonrası hiç yetmedi bana. Yine de istediğimiz sonu aldık hihi^^

      Sil
  4. Holifest'i ilk defa duydum herhalde yeni başlamış Türkiye de yapılmaya , ah çok gitmek istiyorum , biraz baktım neler varmış diye , hint mutfağından yemekler varmış en çok buna yandım , bayılıyorum hint mutfağına ^^ sana şimdiden iyi eğlenceler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene 2. kez yapılıyor diye biliyorum. Umarım seninde yolun düşer hatun. :) Hint mutfağına ilk adımı atacağım meraklıyım bakalım.. Çok teşekkür ediyorum, öpüyorum^^

      Sil
  5. Öğretmenlerin meslek aşkına ve sabrına hep hayranım ama kızım olduktan sonra ana sınıfı öğretmenlerine başka bir hayranım Allah kolaylık versin çok zor işiniz var biz bir tanesi ile baş edemiyoruz.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gerçekten oturup gözümü tavana diktiğim anlar oluyor ama bir şekilde ufak bir el döndürüyor beni kendime.. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...