13 Nisan 2017 Perşembe

Seçkinler 2

Selam! Bugün seçkinler serimin devam yazısını yazayım istiyorum son zamanlarda taktığım 5 şarkı ve çektiğim, seçtiğim fotoğraflarım ile birlikte.. Fotoğrafların daha fazlası için bildiğiniz üzere instagram hesabımdan takip edebilirsiniz. Bunun da notunu düştükten sonra.. Gelelim sıra sıra..


Bu şarkıyı geçtiğimiz haftalarda bitirdiğim ve yazısını yazıp yazmamaya karar veremediğim "Hard of Dixie" dizisinde duymuştum. Çok tatlı ve güzel bir şarkı. Dilime dolananlardan.. 



Bu şarkıyı dinlemeyen, bilmeyen kaldı mı bilemiyorum ama ben 2 3 hafta önce keşfettim ve bayıldım. Hatuna daha çok! Diğer şarkıları ise beynimde dönüp duruyor hala ama bu favorim!

"All I ever wanted was you. 
I'll never get to heaven. 
Because I dont know how.. "
Tüm istediğim sendin . 
Cennete asla gidemeyeceğim. 
Çünkü nasıl gidileceğini bilmiyorum.."


Bir diğer şarkı ise benim Jdramalarda denk geldiğim bir şarkı üzerine araştırıp bulduğum Back Number grubuna ait. Şarkılarındaki huzuru ve sesini ayrıca çok seviyorum. Haklarında fazla bir bilgi bulamamak beni kahretse de.. 


Taktım kafaya. O Japonca öğrenilecek!


Şimdi de Ae Dil Hai Mushkil filminde dinlediğim ve o günden beri -evet haftalar geçti, belki aylar?- her gün dinlediğim bir şarkı. Tabi bunda klipte Ranbir'in olması ve şarkıyı Arijit Singh'in söylemesinin payı çok büyük. Adamın her şarkısı mı şahane olur! Film çok sağlam olmasa da şarkılarının efsane olduğu da bir gerçek. 


Son olarak da She was pretty dizisinde dinlediğim Siwon'un şahane sesinden ve tabi ki duygularından Only you var. Bu şarkı benim için normal bir ost gibi değil. Çok daha özel.. Dizide Kimkicannim taraftarı olduğumdan belki de.. Çok etkilemişti. Her dinlediğimde sahneleri gözümün önüne gelir. Ağıt gibi.. Türkçe'ye çevirilmiş versiyonunu paylaşayım neden sevdiğim az biraz da olsa daha anlaşılır olsun.

"Benim için yalnız sensin..
Evet, benim için yalnız sen varsın.."

Bir seçkinler yazımın daha sonuna geldim. Sevdiğim bir seri olduğu için çok uzatmadan tekrar yapacağım. Umarım keyifli zaman geçirmişsinizdir. 

Huzur dolu günlere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...