12 Haziran 2017 Pazartesi

My Secret Romance / Kore Dizisi

Dizileri bir bir tüketmenin mutluluğunu yaşarken bu konuda yazabilecek zamanı bulduğum için de ayrı bir mutluluk yaşıyorum. Bu aralar dizilerden başka bir şey yazamadığım için affınıza sığınmalıyım. Hint filmleri yorumlarını ve önerilerini bekleyenler olduğunu biliyorum ama en kısa zamanda o konuda da bir yazı gelecek, sözüm olsun. Gelelim bugünün dizisine.. 



Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 13

Konusu:  Cha Jin Wook (Sung Hoon) zengin bir iş adamının oğlu, çapkınlıkları ile tanınan, bencil, kibirli, yakışıklı bir adamdır. Bir gün adı yine bir çapkınlık skandalına karışınca babası tarafından daha iyi biri olması, hatalarını fark etmesi amacıyla otellerinden birine çalışması için gönderilir. Orada Lee Yoo Mi (Song Ji Eun) ile karşılaşır. Kalbine hiç aşk uğramayan Cha Jin Wook, Lee Yoo Mi'den çok etkilenir ve beraber bir gece geçirirler. Sonrasında ayrılan yolları ve geçen 3 yıllık zaman sonrası kader tekrar ağlarını örer. 


Tunnel gibi ağır bir diziden sonra araya romantik komedi dizisi ekleyip sonrasında Chicago typewriter dizisini izlerim diye planlamıştım. Nitekim de öyle oldu. Çerezlik bir dizi istediğim için Suspicious Partner dizisine başlamak yerine 13 bölümlük bu tatlı diziyi tercih ettim. Suspicious Partner dizisi de 40 bölümlük imiş ya. Büyük bir şok yaşamadım değil. Gerçi bölümler 30 dakikalık ve günde peş peşe 2 bölüm olarak veriliyormuş. 20 bölümlük bir diziye tekabül ediyor bölmelerinde ki amacı anlayamasam da.. İzlediğim de netleştireceğim düşüncelerimi sanırım. Neyse, buna sonra gelelim.



Tatlı diyorum çünkü benim için dizi tatlı, minnoş bir dizi türüne giriyor. Klasik dediğimiz bir senaryoya sahip. Bir adet yakışıklı, zengin, genç patron ve onunla mutlaka iletişim kurmak zorunda kalan çalışanı tatlı, hanım kızımız. Yani olaylar bu kalıp üzerinden ilerliyor. Tabi tesadüfler, aşk oyunları ile başlıyor ve devam ediyor. Romantik sahneleri çok güzel. İkili de birbirine yakışmış. Bölüm başlarında sahnelerin çizilmiş hallerini gösterdikleri kısma bayıldım. Severim o tür şeyleri, bilirsiniz. Adam zaten yakışıklı başka bir şey söylemeyeceğim onunla ilgili. Birde erkek karakterin baştan soğuk kibirli olup sonradan aşk böceğine dönmesi yerine bencil gibi gözüküp öyle olmaması, gizli saklı şebeklikler yapması güzeldi. Dizide şaşırdığım bir nokta ilk bölümden kiss sahnesi olması ki sadece kiss ile kalmayıp meşhur araba sahnesi ile devam etmesi. Normalde Kore dizilerinde alışık değiliz bu tarz mevzulara. Tabi sonrasında zaman atlaması yapılması küfür ettiğimiz konuların başında geliyor, o ayrı.



Ama dizi ne bileyim.. Beni pek sarmadı. Yani evet çerezlik kategorisinde gayet de güzel gideri var ama sanırım bu tarz konulu çok fazla dizi, kitap, manga, webtoon ve wattpad okudum ki.. Artık sıkıyor beni. Diziye de oyuncular hatırına ve izleyeyim de aradan çıksın diyerek devam ettim.. Geçen süreme üzülüyor muyum? Üzülmüyorum. Zaten 13 bölümlük idi geçti bitti, tatlı bir dizi olarak hafızamda yer edecek. Neden 13 bölümlük olduğunu çözemedim ama.. Anlaşma en başından beri öyle miydi yoksa reytingler ile ilgili bir durum mu bilemiyorum. 



Dizi hakkında genel yorumum bu şekilde. İzlenmeyi bekleyen öyle şahane yapımlar var ki. Dizi izleme konusunda yavaşladığım şu günlerde hızlanmam gerek gibi hissediyorum. Bakalım Chicago typewriter dizisini bitirir bitirmez Man to Man dizisini izleyerek Park Hae Jin özlemime son vereceğim, hiç spoiler yemedim mutluyum. Bekle beni Hae Jin'ciğim geliyorum! :)

En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle..
Mutlu günlere..

10 yorum:

  1. Noble my love da oyunculugunu hic begenmemistim adamin. Hele bazi yerlerinde ergen gibi sesi catallasiyordu. Bu karakteri de ona benziyor. Artik bizim diziler gibi Kore dekiler de hep zengin oglan fakir saf kiz taktigini uyguluyor. Tabi kucuk diziler icin diyorum bunu. Boyle kliseleri severim belki boalugum olursa izlerim. Artik guncel kore dizisi takip etmek hayal oldu benim icin. Ama belki yazin tembellik yapabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğruyu söylemek gerekirse oradaki oyunculuğu ile fazla bir fark yoktu.. Yada ben bir fark göremedim. Birde söylediğin gibi dizi küçük ve klişe bir yapım olduğundan çokta zorlamadım kendimi izlerken.. Maksat vakit geçirmekti :) Bende güncele yetişemiyorum bir türlü saldım gitti, geriden geliyorum yavaş yavaş.. Vakit yaratırsan çok daha güzel diziler var onlara öncelik ver derim :)

      Sil
  2. Dizi konusunda zevklerimiz acayip uyuyor bu dizi yorumundan sonra bunu kesinleştirdim :) :) aynı dizilerde takibimizde ve sırada :D susbicious partner ı izliyorum gayet güzel bi dizi esas adam yeter zaten :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum bunu duyduğuma diğer dizi yorumlarında da buluşalım o zaman :)) Diziye başlayacağım o esas adama ayılıp bayılmak için de.. Şu sıradakiler bir bitsin de :D

      Sil
  3. Dediğin gibi konu standart olsa da, oyuncular çok tatlı görünüyor. Zaten bence önemli olan keyifli vakit geçirmek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru. Bu dizi de tam o keyifli vakit geçirmelik kategorisinde :))

      Sil
  4. Suspicious partner niye 40 bölüm halen anlamadım , yani adam gibi 1 saatlik olsaymış ya :D ama izlediğim - ve bolca da spoiler yedim - kadarıyla pek benlik değil gibi , ji chang wook dan halen healer tadında bir dizi bekliyorum , hatta münkünse ikinci sezon bile olur :D yalnız ne çok onuştum çok dolmuşum :D
    Bu diziye karşı da, ön yargılıyım , çok klasik , çok klişe gibi , pek beni sarmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende bilmiyorum hala neden 40 bölümlük.. Spoiler yemeyeyim diye bakamıyorum da :D Adam askere gidecek artık geçti o da.. Dönüşü efsane olsun diliyorum. Bir Healer efsanesi daha alırız :D
      Başlama hiç, sarmayacağına eminim. Yoklukta gidiyor anca :D

      Sil
  5. Ay birde , seni mimledim , inşallah yaparsın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen gelip bakıyorum, heyecanlandım^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...