7 Ağustos 2017 Pazartesi

Man to Man / Kore Dizisi

Selam! Uzun zaman oldu değil mi? 2 ay kadar sanırım.. Blog işlerine ara verip okuldaki işlerime yoğunlaştığım ve yaz okulu olması sebebiyle 2 kat yorulduğum bir dönem oldu.. Bu arada da taktir edersiniz ki yazmayı bırakın buralara uğrayamadım bile.. Bu durum canımı sıksa da bazı zamanlar aklıma bile gelmedi. Bu demek değil ki dizilerden ayrı kaldım. Aksine her vakitte izlemeye çalıştım ve 3 dizi bitirdim lakin anlık yazamadığım için konular ve diziler hakkındaki hislerim birbirine karıştı.. Artık yavaş yavaş düzene girecek inşallah diyerek bu günün dizisi ile devam edelim kaldığımız yerden..


Tür: Aksiyon, Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16

Konusu: Ulusal istihbarat servisi için çalışan hayalet ajan kimlikli Kim Sul Woo (Park Hae Jin) bütün görevlerini başarıyla yerine getiren hiç bir şekilde arkasında iz bırakmayan bir ajandır. İstihbarat tarafından ona verilen yeni görevi Hallyu starı olan Yeo Woon Gwang (Park Sung Woong)'ın yakın koruması olmaktır. Dünyaca ünlü, kaprisli ve huysuz adamın korumalığını yaparken bir yandan görevini kimliğini açığa çıkarmadan tamamlaması gerekmektedir. Birde bu olaylara Yeo Woon Gwang'ın menajerliğini yapan aynı zamanda fan kulübünün başkanı olan Cha Do Ha (Kim Min Jung) da katılınca ortalık karışır. 


"İnsanı ayakta tutan inanç umut ya da aşk değildir. İnsanı öfke ve nefret ayakta tutar."


Diziye Hae Jin için başlayacağımı bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama evet sadece onun için izledim. Konusu diğer oyuncular pek umurumda olmadı. Her sahnede yaptığı mimikleri ile beni benden alarak ne kadar doğru bir karar verdiğimi hatırlattı bana zaten izlerken ama.. Yine de daha sağlam bir dizi olsun isterdim. Hae Jin diziyi tek başına sırtladı desek pek de yanlış olmaz sanırım. Bu adamı seviyorum yahu oynadığı her diziyi izlemeyi de kafaya takmış durumdayım. Bir tane Çin dizisi var gerçi çeviriliyordu en son bir ona cesaret edemiyorum ama bakalım.. Arayı çok açarsa belki bir göz atabilirim o diziye.. Onun dışında 4 karakteri canlandıracağı bir diziyle dönüş yapacak diye okumuştum haberlerde.. Umarım çok uzun sürmez de doya doya izleriz yine.

Adam haklı, dağılın! :D

Dizide başrol hatun oyuncuyu ise tabi ki bende sevemedim. Başka oyuncu kalmadı mı Allah aşkına? Diziye başlarken bu konudaki hislerim çok daha sertti. Baya saydırdım hatta. Ama sonra hatunu pek takmayarak izledim, bir yerden sonra gözüm alışır gibi oldu çok üzerinde durmadan bitirdim diziyi. İkilinin arasındaki aşk da öyle doruklarda yaşanan bir aşk olmadığından, bolca romantizm sahneleri de olmadığından aşk da inandırıcı gelmedi zaten. Yakışmıyorlardı da. Hayır tamam madem hatun oyuncu olarak onu seçtiniz anladım da o saç stili neydi öyle? Bak yine sinirleniyorum. Kapatalım bu konuyu.


Onun dışında diğer başrol abimiz olan Park Sung Woong'u çok sevdim. Başrol 2 erkeğin sahnelerine gülmekten katılarak ve ayılıp bayılarak izledim. Araya hiç aşk katmadan bu ikiliye daha fazla yoğunlaşsınlar isterdim. Zaten aşk dizisinden çok bromance ön plandaydı ama yine de dizinin en sevilen bölümü de bu kısımlardı bence.. Bu abimizin dizide rolü gereği oyunculuk yaptığı sırada Dots dizisindeki meşhur öpücüklü şarap sahnesini canlandırdığı bir sahne var ki.. Kahkahalarım havada uçtu o formayla görünce. Sonradan iki dizinin de senaristinin aynı olduğunu öğrenince oturdu gerçi taşlar yerine ama çok iyi bir tercihti. 


Dizide bol bol Turkish Airlines reklamı gördük. Gülümseten bir ayrıntı oldu benim için. Konuk oyuncular olarak da Soong Joong Ki'yi, David McInnis'i ve Nam Goong Min'i görmek de güzeldi. Joong Ki ve David yine Dots dizisinin getirileri idi tabi ki. 


Dizi hakkındaki yorumumu toparlayacak olursak.. Dizi aksiyon komedi bakımından tamam ama aşk konusunda sınıfta kalır. Bunu bilerek izlemenizi öneririm. Park Hae jin hayranı iseniz hiç düşünmeden izleyin derim çünkü onu sürekli takım elbiseli ve o şahane mimikleri ile görmek paha biçilemez. Adamın etinden sütünden faydalanmışlar resmen :D 

Sanırım söyleyebileceklerim bu kadar.. Bir diğer Kore dizisi yazısı Fight for My Way olacak ve haftaya Pazartesi büyük ihtimalle yayınlanacak. 



O zaman tekrar görüşelim. Mutlu günlere! :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...